Wat leuk dat je op mijn blog komt kijken. Ooit bedoeld om mee te kunnen doen aan kaarten-challenges en scrap-challenges, tegenwoordig een platform voor al mijn creatieve uitingen. Liefs Esther

Volgers

dinsdag 9 augustus 2016

Kleine dame




Dit geboortekaartje heb ik gemaakt naar aanleiding van de schets van Cheerful Sketches. Zo lijkt het er niet erg op, maar als je de schets linksom kantelt, dan wel. 

De basis is de zuigflesmal van Dutch Doobadoo, zo perfect voor geboortekaartjes. Voor de ondergrond heb ik dessinpapier gekozen met figuurtjes rondom een baby erop. In het midden een lange baan met hartjes. Aan beide zijkanten ervan heb ik een randje kant geplakt. Onder het plaatje, wat ik via Pinterest heb gevonden, heb ik roze stipjespapier geplakt, in een maatje groter als het plaatje. Hetzelfde stipjespapier komt terug bovenaan de fles, op de rand. 

Het plaatje is ingekleurd met Brushmarkers, zo lekker schattig geworden, met die roze wangetjes. 
Bovenaan de fles heb ik een touwtje geknoopt met een labeltje van Noor Design eraan. Op het labeltje een tekst van Dutch Doobadoo, op de flesrand ook trouwens. Ook het vogeltje is van hetzelfde paper-art vel. 

Tot slot een poststempel van Marianne Design, gestempeld in grijs Memento. 

Deze kaart wil ik mee laten doen met de challenge van:






3 opmerkingen:

  1. Ik haalde de sketch er wel uit hoor....ook zonder te kantelen haha. Heel leuk gedaan en het is een schattig kaartje geworden.Dankjewel voor je deelname aan onze challenge van Paradise of Stamps.
    xxx Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind 'm echt supermooi geworden Esther!!
    Hartstikke leuk dat je meedoet met onze challenge bij Cheerful Sketches!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schattige en originele uitwerking van onze schets gemaakt, Esther....heel mooi gedaan....bedankt voor het meedoen en succes!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen